Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 26 Μαΐου στην Πλατεία Λαβάρων η δράση <<Γιορτή Ανακύκλωσης>> υπό την αιγίδα του Δήμου Σουφλίου. Οι μαθητές του σχολείου μας ανακύκλωσαν συσκευές που είχαν φέρει από το σπίτι, παρακολούθησαν τη δράση και αποκόμισαν γνώσεις και εμπειρίες για έναν κόσμο πιο καθαρό με λιγότερα σκουπίδια!
Δράση <<Γιορτή ανακύκλωσης 2025>>
Categories:






